Τετάρτη 10 Αυγούστου 2011

Αν δεν εισπράξουν, ας μη πληρωθούν

Διαβάζω δεξιά και αριστερά για δηλώσεις του προέδρου της ΑΔΕΔΥ ότι μέσα στο Σεπτέμβριο μία από τις συντονισμένες δράσεις τους θα είναι το κλείσιμο των ταμείων για την είσπραξη φόρων και προσπαθώ να συγκρατήσω τα νεύρα μου. Ίσως ο ίδιος και πολλοί συνάδελφοι τους να μην έχουν καταλάβει :

1) Πληρώνονται επειδή έστω και με τις όποιες λευκές απεργίες μαζεύονται κάποια ευρώ που μαζί με τα δανεικά ίσα που φτάνουν για τους μισθούς τους και τις συντάξεις.

2) Με βάση την απόδοση των περισσοτέρων, πλην ελαχίστων δημοσίων υπαλλήλων όχι μόνο επιδόματα και πριμ παραγωγικότητας δεν θα έπαιρναν στον ιδιωτικό τομέα, αλλά θα είχαν δει και την πόρτα της εξόδου και θα ήταν αυτή τη στιγμή άνεργοι, γιατί μη μου πει κανείς ότι όταν πάει σε κάποια δημόσια υπηρεσία φεύγει καταχαρούμενος για τη γρήγορη εξυπηρέτηση. Βέβαια κάποιοι πιπιλάνε τη γνωστή καραμέλα της έλλειψης προσωπικού, μόνο που ξεχνάνε ότι και όταν είχαν διαφόρους συμβασιούχους, stage κλπ πάλι τη δουλειά σου δεν την έκανες σε μία δημόσια υπηρεσία.

3) Έχουν μεγάλες ευθύνες για το χάλι του δημοσίου τομέα και καλά θα κάνουν να μην το τραβάνε το σχοινί γιατί όχι μόνο θα χάσουν και τους τελευταίους που έδειχναν ανοχή για τη στάση τους, αλλά φοβάμαι ότι θα τους βρουν και απέναντι τους.

ΥΓ : Μία ερώτηση σε όλους αυτούς τους συνδικαλιστές του Δημοσίου.
Είμαι Μηχανικός, πληρώνω τις εισφορές μου στο ΤΣΜΕΔΕ ως ελεύθερος επαγγελματίας, θα πάρω σύνταξη ελεύθερου επαγγελματία ( μικρότερη από εκείνη του μισθωτού) επειδή όμως δουλεύω ως ωρομίσθιος οι εργοδότες μου πληρώνουν εργοδοτικές εισφορές στο ταμείο οι οποίες αποτελούν πόρους για το κλάδο των Μηχανικών του Δημοσίου!!!!!!!.
Γιατί θα πρέπει έστω και έμμεσα να συμβάλλω στη σύνταξη του Μηχανικού του Δημοσίου και αυτά τα λεφτά να μη πήγαιναν για όσους Μηχανικούς κάνουν κάτι αντίστοιχο με εμένα???

buzz it!

Δεν υπάρχουν σχόλια: